Garantie en Defecten

Bij Ourstore vinden wij het belangrijk dat u lang plezier heeft van onze producten. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat het product dat u besteld heeft niet naar behoren functioneert. Dit kan bijvoorbeeld veroorzaakt worden door een fabricagefout.

Wij bieden altijd 2 jaar lang garantie op onze producten. Is uw product defect en valt het defect nog binnen de garantietermijn? Vragen wij u om het volgende te doen:

  1. Maak een of meerdere foto's van uw product zodat wij kunnen zien wat precies het probleem is.
  2. Stuur uw foto's naar info@ourstore.nl en vermeld daarbij wat u precies heeft geconstateerd.

Ons streven is dat uw probleem wordt opgelost en onze klanten tevreden zijn. Daarom bieden wij altijd de service dat u altijd persoonlijk wordt teruggebeld of gemaild door een van onze productspecialisten.

Garantie is niet van toepassing op:

  • Schade als gevolg van onjuist gebruik.
  • Onderdelen getroffen door normale slijtage.
  • Producten waar wijzigingen of reparaties aan zijn uitgevoerd door partijen die niet door Ourstore of de leverancier/fabrikant van dit product zijn goedgekeurd.

Heb ik binnen de garantie recht op mijn geld terug bij een ondeugdelijk product?

Als je een product hebt gekocht dat een gebrek vertoont, heb je geen recht om meteen jouw geld terug te eisen. Je moet Ourstore altijd in de gelegenheid stellen het product te repareren of te vervangen voor een technisch gelijkwaardig product. Als Ourstore dit niet binnen een redelijke termijn kan doen, dan kan je de overeenkomst ontbinden. Met andere woorden: je hebt recht op geld terug als Ourstore jouw product niet binnen een redelijk termijn kan herstellen of omruilen.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Uw factuur of aankoopbewijs is ook meteen uw garantiebewijs. Uw factuur bewaren we in uw account, bij de bestelling. Zo raakt u deze nooit meer kwijt.